Idioma
ic es gb

Agència Social media


El Community Manager exerceix de connector entre una marca i els teus potencials clients

Movem la comunitat per millorar els resultats de la marca online, millorar el posicionament web de l'empresa alhora que:

Establim i millorem la relació amb una àmplia comunitat de seguidors entre els quals es troben els clients potencials de l'empresa

Transmetem la filosofia i els valors de l'empresa.

Creguem engagement amb la marca. Impliquem als usuaris a millorar els serveis i productes de la marca, vam crear un enllaç entre les opinions dels usuaris i els serveis de l'empresa.







community manager barcelona

Community managers


Busquem els canals de social media adequats al posicionamient de la marca i els gestionem:

Realitzem accions personalitzades per a la teva empresa segons el Pla de mitjans inicial, entre elles realitzem:

Redacció, publicació i distribució de contingut en cada mig

Gestió dels comentaris: responem, aclarim dubtes, mantenim la comunitat activa

Monitorizamos i avaluem els resultats per optimitzar la estratégia de social mitjana de l'empresa.



SEM Publicidat PPC


Gestionem campanys publicitaries en les plataformes publicitaries.

Gestionem campanyes de PPC a les principals xarxes socials: Facebook Ads i Newsfeed, Twitter Ads, i LinkedIn Ads

Vam crear i optimitzem continguts, textos i imagenes de les campanyes

Configurem els anuncis, segmentacions i paraules clau.

Avaluem conversions i impacte de cada campanya.




Som Partners Certificats




Social Media


T'oferim difeferents solucions en social media i xarxes socials adaptades 100% al teu negoci, marca, producte o servei.

La figura del Community Manager s'ha convertit per en un perfil molt desitjat per les marques, ja que disposa del coneixement que li permet mantenir una comunicació contínua amb la comunitat online.






Analytica Web


Obtingui informació rellevant de les seves campanyes de social media.

Somos una de las agencias de marketing online pioneras en el uso de herramientas de analytica como Google analytics, esto nos permite medir no solo las ventas y conversiones, sino también ofrecer información sobre cómo los visitantes utilizan los perfiles sociales.